مامان جان انقد مضطرب نشو بچه ها همه مریض میشن و زود خوب میشن شما اول به خودت مسلط باش بعد بهش استا بده لباسش رو کم کن ۳۸ خیلی هم زیاد نیست بهش آب زیاد بده ، سیب لیمو هندونه تب رو پایین نیاره حتی ابش، انشاالله زود خوب میشه ، فقط من حس کردم خودت الان خیلی ترسیدی که البته حق داری همه مانانا همینن
بی اشتها باشه شاید ویروسه چون کیان یهو بی دلیل تب کرد رفت رو۴۰بردم گفت ویروسه اسهال استفراغ گرفت دل درد داشت هیچی نمیخورد بجز اب
آقا ویروسه من تازه از مطب اومدم بدون علائم تب وسرفه میگیرن وگلوشون عفونت میکنه
ویروسه فردا پس فردا هم علایم دیگ میاد روو
حواست به تبش باشه
پسرمن یبار تبش رو ۳۹ونیم بود داشت بدوبدو میکرد و بازی میکرد تعجب کردیم خودمون
شاید ویروس گرفته
پسر من دو هفته پیش یهو تب کرد بدون هیچ علامت دیگه ای
دو روز بعد آبریزش بینی و گلو دردش شروع شد
یه بار هم حالش به هم خورد که گفتن همون ویروس بوده
اگه فقط پیشونی و شکمش داغه یعنی معدش ترش کرده بهش عرق نعناع بته
شاید عفونت داره بیخودی که تب نمیکنه
عزیزم اگه دیدی دونه ریخت بیرون آبله است چون خبلی زیاد شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.