۴ پاسخ

چون پنکیک رو با مربا عسل یا یه چیز دیگ باید خورد

توش شکر بزن بعد درست کن

عزیزم عسلی موزی شکلات صبحانه چیزی بزنی شیرین میشه😂😂😂😂

همون جوری ک مزه نمیده که باید عسل یا یه چیز شیرین بریزی روش بخوری

سوال های مرتبط