۱ پاسخ

عزیزم علایم بارداری تو همه یکی نیست چلی بزار عمدشو بهت بگم دنبال بقیشم نباش درد و ورم نوک سینه نه خود سینه نوک سینه خیلی شدید درد میکیره عقب افتاده پریود دلدرد میگیری اما نمیشی بعضیا تهوع هم دارن همین

سوال های مرتبط