ببخشید من خیلی گلو درد و آبریزش بینی دارم

چی بخورم بهتر بشم

۱ پاسخ

من آبلیمو و عسل میبندم خودمو😁
خیلی ام تاثیر گذاره
یدونه ام استامینوفن ساده

سوال های مرتبط