خانوما موقع سزارین النگو رو باید دربیاربم یا چسب میزنن؟

۳ پاسخ

من که اورژانسی شدم درنیاوردن ولی بهتره باچسب بچسبونی

چسب میزنن ولی در بیار

چسب می‌زنن ولی بهتره در بیاری خطر داره برای خودت و بچه ات

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد