اینم nt من😍😍😍😍 ولی زده بود رحمم بزرگ تر از حد طبیعیه مشکلی نداره؟

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم دقیقا چندهفته و چندروز بودی که رفتی NT?

دخمله

اوخ خدا😍

انشالله سلامت بغل بگیریش😍
شما سلفری هم دادی عزیزم ؟

تنبلی تخمدان داشتین؟

منم دادم امروز ولی عکس نداد بهممم

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محدثه و مهدیه مامان محدثه و مهدیه روزهای ابتدایی تولد