دوستان nt اگر ۰٫۸ باشه خیلی پایین نیست؟ مشکلی نداره؟

۱ پاسخ

خوبه
زیر 3 باید باشه

سوال های مرتبط

مامان نفس و نازگل مامان نفس و نازگل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گیلاس 🍒

نادیا مامان گیلاس 🍒 نادیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤍🦢🍼 مامان 🤍🦢🍼 هفته شانزدهم بارداری