۳ پاسخ

فقط nt نیست که بررسی میشه.
مثلاً تیغه بینی هم مهمه. دکترت اطلاعات رو میذاره کنار هم و نهایت اگه لازم شد می‌فرستت سل‌فیری.

یکم عدد nt ‌بالا بوده
حتما برو دکتر.
احتمالا برات آزمایش سلفری بنویسه

فکنم بالای دو نیم نباید باشه عددش ..

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیستم بارداری