دخترمنم ازاولم همین بوده..هنوزم همینه
فک کنم همه دایان ها اینجورن
پسر منم همیشه داره نق میزنه
فک کردم فقط دختر منه ک این اخلاقو داره، پسر شمام تنهاس تو خونه؟
بعضی بچه ها ذاتن همینن
بچه های منم.
اره ....
ن طبیعی نیس والا
دختر منم پارک نه ولی جاهای دیگه همینه
مال مام همینه😐😭
دخترمنم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.