۵ پاسخ

والا بچه اول من موقع ب دنیا اومدن گریه نکرد الانم ی سال و نیمشه

گریه نکنه یعنی ی مشکلی هس

سلام. یعنی مشکل داره دیگه
یکی از نشونه های سلامتش و تکمیل ریه هاش همینه

میزنن پشتش تا گریه کنه

خب نکنه یعنی چی

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی
مامان الیا و آنیا مامان الیا و آنیا ۱ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی