خانوما از این آب میوه ها بخورم ضرر داره؟

تصویر
۵ پاسخ

سعی کن طبیعی بخوری اینا مواد نگه دارنده دارن

طبیعی بهتره

نه قند مصنوعیه

همش قنده ومواد افزودنی داره،خودت پرتقال بگیر آبگیری کن،تا میتونی چیزای طبیعی وخونگی مصرف کنی بهتره،اینم درحد کم ورفع هوس اوکیه ولی دائمی قطعا مضره

اره عزیزم اینا صنعنی هستن و فقط قندت بالا میبرن
میوه بخور

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
باران باران قصد بارداری