سعی کن طبیعی بخوری اینا مواد نگه دارنده دارن
طبیعی بهتره
نه قند مصنوعیه
همش قنده ومواد افزودنی داره،خودت پرتقال بگیر آبگیری کن،تا میتونی چیزای طبیعی وخونگی مصرف کنی بهتره،اینم درحد کم ورفع هوس اوکیه ولی دائمی قطعا مضره
اره عزیزم اینا صنعنی هستن و فقط قندت بالا میبرن
میوه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.