من شورتی میخرم و معمولی مای بی بی حدودا ۷۰۰ هر بسته
برخی ها کامنت گذاشتن کهنه میبندن اصلا قصد جسارت و توهین ندارم ها و فقط نظر خودمو میگم کاش وقتی توان برطرف کردن نیاز های حداقلی یه کودک رو نداریم اونو به دنیا نیاریم
وقتی توان پوشک خریدن هم نداریم چه برنامه و آینده ای واسه دخترمون یا پسرمون قراره بسازیم
این فقط صرفا نظر منه
من ده تا خریدم 180
والا من یه بار کهنه کردم گند زد به زندگیم همه رو انداختم آشغالی
۲۴ تایی ۶۵۰ تومن
۲۸تایی ۷۰۰ تومن
من ی داروخونه پیدا کردم قیمت قدیم داشت شش تا برداشتم 300تومن 28تایی .من همش مصرف ی ماهشو میگیرم
دوتا ۴۰تایی خریدم ۸۰۰ بارلی البته قیمت قبل
۳۰تایی شورتی ۳۶۰ تومن
سایز پنج بزرگ ششصد و نود
۲۲ تایی ۶۵۰
۱۲ تایی تا خالا نخریدم اما ۲۰تایی مای بیبی شورتی میخرم ۶۵۰😑
من هنوز مولفیکس قیمت قدیم میگیرم
خوبهک من۲۷۰میخرم
۱۲ تایی ۲۲۰
۳۴ تایی ۶۸۰
۳۰ تایی ۷۰۰
۱۲ تاش خیلی کمه که کهنه می کنی
منم کهنه می کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.