میگن ب مرگ بگیر ک ب تب راضی شه همین قضیه ماست
دقیقا منم حاضرم اون دغدغه هارو تحمل کنم ولی این همه استرس نه...
همه مون همينجوريم من حاضرم گروني باشه اجاره نشين بمونم بدهكاربمونم ولي امنيت داشته باشم شب راحت بخوابم خدايا ما تازه مادر شديم بعد اينهمه سختي بعد ١١سال به بچه هامون رحم كن .....🥲
زندگی با این همه مشکل چه ارزشی داره
اینطوری که فقط زنده ایم
داریم جون میکنیم که حداقل مایحتاج زنده موندنو فراهم کنیم
نه امیدی نه اینده ای
کاش اوضاع بهترشه ما منتظر تغییریم که از وضعیت نکبتی که برامون درست کردن خلاص شیم
منم همینطور دق دقه ام بیشتر مالی بود الان تمام دقده ام شده گوش دخترم 🥲
تنها دغدغه ی الانمون شده ک نمیریم
هرکی میگه از مرگ نمبترسه دروغ گفته
من ب شخصه هم از مرگ میترسم خیلی
هم از اینکه زبونم لال اتفاقی برا بچم بیوفته آرزو دارم بچمو دوماد کنم نوه هامو ببینم دوس ندارم بمیرم 😭😭😭😭
باید شکر گزار هر لحظه هامون باشیم😞
دقیقا . باید یه نعمتی رو از دست بدیم تا قدرشو بدونیم
😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.