خانما من الان مثبت شدم کی باید برم سونو و پیش متخصص زنان؟

۸ پاسخ

مبارمه عزیزم برای منم دعاکن تازه ۱روزتاخییردارم🫠

مبارکه عزیزم چند وقت اقدام بودی؟؟زیر نظر دکتر بودی؟؟

صب کن بعد از هشت هفته اگر تحملم داری ده هفته برو زیر نظر ی دکتر زنان زودتر نرو کیسه خالی میبینه بدون قلب استرس میگیری

تو اولین فرصت یه دکتر پیداکن برو برات دارو بده و بگه کی بری سونو به من که گفت ۸هفته برو سونو

مثل منی
چرا تو پنج هفته ای من چهار هفته؟
من فردا موعدمه

دکتر زنان هم میتونی بری تا آزمایشات بارداری رو بنویسه برات

مبارکه چند روز از موعود گذشته؟؟!

سونو توی ۷ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین قصد بارداری