۱۰ پاسخ

انشالله صبح بگن سکته کرده مرده آشغال

تا چهل روز ادامه داره

ایشالا

من اصلا امیدی ب زنده بودن ندارم😔فقط صبحا میگم خداروشکر ک دیشب ۲_۳ساعتی ک خوابیدم الان خودمو خانوادم سالم و زنده ییم😭

اره تمومه چندروز دیگه

عید چه سالی؟

امیدوارم

دکلره گفته تا پنج هفته

نمیریم اره انشالله

انشالله من مطمئنم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱۳ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی
مامان دلسا🩷 مامان دلسا🩷 ۱۲ ماهگی