من استفاده کردم خوبه
اره بريز يكم موند تميزش كن
عزیزم دکتر به من گفت هر دو ساعت میتونم بربزم
اوچی کیدز بگیر خیلی عالیه .من سدیم کلراید میزدم باز میشد ولی بعدش بینیش خشک میشد.ولی اینو میزنم خیلی خوبه
آب نمکه وقتی مریض نیست هم بریزی خوبه کلا
اره بریز تو بینیش بعد با پوار (فین گیر) بگیر
ارع من استفاده کردم خوبه هر سوراخ بینی دو قطره
ارع خیلی خبه
اره میشه من برا دخترم میریزم همش
اره
میای گروه
اره بی ضرره بزن بعد با فین گیر پاک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.