وای چیکا کنم صبح زرداب بالا نیارم دهنم تلخ میشه خیلی بدم میاد😩

۴ پاسخ

واااای چقدر سخت من فقط حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم البته کلا چیز های آبکی رو گذاشتم کنار حجم وعده هام هم کم کردم خدارو شکر تا الان دوبار بیشتر بالا نیاوردم

ببین قبل اینکه از جات بلند شی یه بیسکوییتی چیزی بنداز دهنت

وااایییی نگو حالا چند روز یکم راحت شدم ازش

منم🤢😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری