۸ پاسخ

اونو نمیدونم ولی من حساسبت دارم سیتریزن میخورم

منی ک سه ماهه بعد از واکسن انفولانزا گلو درد گرفتم ولی همچنان مقاومت میکنم ب خوردن قرص 😢😢😢😢

حتما بعد از استفاده اموکسی سیلین مایعات بیشتر مصرف کنین چون اب دور جنین کم میکنه

اره بابا بخور منم خوردن ۲ سری

آموکسی‌سیلین ۵۰۰؟
اشکال ندارهه😐💔
نخور دختر

منم میخورم اموکسی سیلین

نه بابا حساس نباش همه میخورن

سیتریزن 10 بخور ضرر کمتری داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۶ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی