باردارا این روزا موقع صدا چیکار میکنیو من انگار ی چیزیتو دلم میریزه

۷ پاسخ

یه ذره ترسیدن به نظرم نرماله اما نباید توش موند و گیر گرد کتاب بخون فیلم ببین اکر حال و حوصله داری آشپزی کن کاره خونه رو خیلی پیشنهاد نمیکنم مگر آروم آروم چون فشار میاره. من خودم یه بسته خمیر هوا خشک گرفتم چیزای کوچولو کوچولو درست میکنم خیلی حواسمو پرت میکنه خیلی خوبه

منم خیلی ناراحتم انقدر امروز سرکار صدای انفجار اومد برقامونم رفت شیشه ها شکست که تعطیلمون کردن. فقط جیغ میزدیم.خدایا کاش بچهامون به وقتش سالم بدنیا بیان

وااای دقیقاااامنم
کنترلی هم روش ندارم دست خودم نیست
نمیتونم استرس موکنترل کنم

تمام پاهام می‌لرزه تو شکمم

من دیشب از حجم زیاد صدا و انفجار دخترم بی‌قراره تو شکمم‌ و کلا شکمم یه جوریه
انگار صداها رو قشنگ فهمیده
با اینکه تا الان زیاد تکوناش حس نکردم ولی از دیشب تا الان تند تند حس میکنم
خیلی نگرانشم😔😥
شکمم انگار سفت نیست شل شده

من که تو این وضعیت سرکارم چی بگم تهران عین شب سیاه بود شب

من تو قلبم میلرزه

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری