۳ پاسخ

این دستور و ازینجا برداشتم درست کنم هنوز قسمت نشده

تصویر

کره به دما محیط رسیده با پورد شکر هم بزن
یک دست که شد یه تخم مرغ اضافه کن هم بزن
بعد آرد اضافه کن وانیل یادت نره
بعد خمیر با دست یکم ورز بده نیم ساعت بزار یخچال استراحت کنه بعد از نیم ساعت خمیر پهن کن قالب بزن بزار تو فر


کره هرچقدر استفاده کردی پودر قند هم همون اندازه باشه آرد دو برابر

کوکی بلدم بیسکوییت نه میخوای بدم

سوال های مرتبط