وزن تولدش ۴۷ بود
قد پسر تو ۲۷ ماهگی ضربور ۲ میشه قد آینده ش
84 بود دخترم
۱۵ ماهگی چند بود ؟ من دعا میکنم حداقل ب ۸۰ برسه اخه ۱۵ ماهگی ۷۶ بود. 😩 قد تولدشم ۴۷ ، هم خودم هم همسرمم قد بلندیم
نترس اصلا تا ٢٠ سالگي بلند ميشه حسابي فقط ژنتيك روي قد اثر نداره تغذيه خوب خيلي اثر ميكنه وگرنه ژاپني ها كوتاه ترين بودن بعد از درست كردن تغذيه شون الان قدشون بلند شده رو ژنتيكشون هم تاثير گذاشته
دختر من ۸۷ بود... گفت نرماله
دختر منم ریزه قدش همینه ☹️
اصلا هیچ تمایلی ب غذا نداره
بنظرم نرماله
خوبه دیگه
قد ژنتیکیه الان ی تایپیکی دیدم 22ماهگی بچش 81بود میگف قد خودم و شوهرم زیر 165هس
من و شوهرم قدامون خوبه
بچم 18ماهگی92 بود
نگران نباش
۸۲ بود دخترم
قد تولد ۵۰
شیر خشک پدیاشور بهش بده هم واسه قد خوبه هم وزن خوب میده
منم لچم81
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.