خانومایی ک گروه خونیتون منفیه، چه موقع امپول رُگام رو زدید؟

۱۱ پاسخ

۲۸هفته باید بزنم

۲۸ هفته باید بزنم بعد از زایمان هم اگر جنین گروه خونیش منفی نبود بازم باید بزنیم

من ۳۰ هفته زده بودم

منO مثبتم شوهرمA مثبت بازم دکترم گف تو28هفته باید بزنی کسی میدونه چرا

اگه خدایی نکرده لک داشته باشی همون روز
۲۸هفته و بعد زایمان

هر موقع لکه بینی داشتی باید بزنی و هفته ۲۸

۲۸ گفتن باید بزنم من

منم منفی هستم دکتر گفت فکر کنم ۱۸ هفته

۲۸ میزنم

ب من گفتن ۷ ماهگی باید بزنم

خودم منفیم شوهرم مثبت

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری