۱۴روزه از امپول ازادسازیم میگذره بی بی چک بزنم مشحض میشه دیگه ؟؟؟

۵ پاسخ

تا ۱۴ روز مثبت کاذبه

فردا صبح بزن

اره گلم بزن وقتی باشه نشون مید واری ندار چند روز گذشته باشه

من زدم روز چهارده هاله انداخت

به نظرم نزن خب گاهی لقاح دیرتشکیل میشه منفی میشه میخوره توذوقت بزار تاخیر خوردی بزن💜🫂

سوال های مرتبط

مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری