من ۱۷ هفته و ۵،۶ روز نوبت انومالی دارم
۱۹ برو بزار قشنگ بزرگ شه واضح همه چیو ببیننن
من ۱۶ هفته دکترم نوشت رفتم باز هفته ۲۳ ۲۲ گفته برم
من فردا نوبت دارم
دکترم گفت ۱۸ هفته پر بشه. سونو هم گفت. زیاد زیادش ۱۷ هفته و پنج روز قبول میکنم. ولی در کل. ۱۸ هفته و یکیدو روز خوبه
دکتر برای من ۱۷هفته و ۵روز نوشته
ن من. ۱۷ هفته. ۲ روز رفتم گفت زود اومدی رفتم. ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم
بهترین زمان ۱۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.