میشه ۱۷هفته رفت انومالی؟؟؟

۸ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۵،۶ روز نوبت انومالی دارم

۱۹ برو بزار قشنگ بزرگ شه واضح همه چیو ببیننن

من ۱۶ هفته دکترم نوشت رفتم باز هفته ۲۳ ۲۲ گفته برم

من فردا نوبت دارم

دکترم گفت ۱۸ هفته پر بشه. سونو هم گفت. زیاد زیادش ۱۷ هفته و پنج روز قبول میکنم. ولی در کل. ۱۸ هفته و یکی‌دو روز خوبه

دکتر برای من ۱۷هفته و ۵روز نوشته

ن من. ۱۷ هفته. ۲ روز رفتم گفت زود اومدی رفتم. ۱۷ هفته و ۴ روز رفتم

بهترین زمان ۱۸

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۶ ماهگی
مامان طاها🩵💙 مامان طاها🩵💙 ۸ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلا مامان ایلا روزهای ابتدایی تولد