سلام کسی ازین تب سنج ها داره من تازه خریدم چطور روشن میشه

تصویر
۱۰ پاسخ

باتری باید بزاری اون قسمت تفنگیشو فشار میدی دمای خونه و دمای بدن میگیره

خیلی خوبه چون بچم یکسالو شش ماهشه و دومی تو راهه نیازمه

خیلی ممنون روشن شد

قیمتش چنده عزیزم

منم دارم برا تو راهیم خریدم
خواهر شوهرم ۲ ساله داره راضیه
یکم باطریش بد جا میخوره چند بار امتحان کن درست ک بذاری خودش روشن میشه

باتریاشو درست گذاشتی؟

شاسی رو فشاربده

منم دارم همون دکمه ب پایینو بزنی روشن میشه

کدوم دکمه رو بزنم

من دارم خیلی خوبه باتری باید بزاری دمای بدن داره و دمای خونه رو هرکدوم لازم داری تنظیم میکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان تو دلی❤ مامان مامان تو دلی❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری