مامانا ماست و با چی میدین به بچه؟خالی که نمیخوره

۸ پاسخ

با کته
با نون
با تخم مرغ اب پز له شده

با سینه مرغ و سیب زمینی پخته قطی کن
مث الویه میشه میخوره

با غذا
اما پسر من عاشق ماسته
خالی خالی هم میخوره

با پلو😬

با كته ، يا توش ميوه ميزنم

باغذاش

با پودر آویشن یا نعنا...کنار پلو بهش میدم

من بعضی اوقات با سیب یا خیار میدم

سوال های مرتبط

مامان آرون مامان آرون ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان حسنا خانوم مامان حسنا خانوم ۱۵ ماهگی