با کته
با نون
با تخم مرغ اب پز له شده
با سینه مرغ و سیب زمینی پخته قطی کن
مث الویه میشه میخوره
با غذا
اما پسر من عاشق ماسته
خالی خالی هم میخوره
با پلو😬
با كته ، يا توش ميوه ميزنم
باغذاش
با پودر آویشن یا نعنا...کنار پلو بهش میدم
من بعضی اوقات با سیب یا خیار میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.