۱۲ پاسخ

ولکن بابا این‌جشنارو
از‌نظر من مسخرس 😅

ن تاحالا ازین جشنا رفتم ن خودم گرفتم
😐

من چندتا جشن رفتم هیچکدوم کادویی نبوده،اخه تعیین جنسیت که کادویی نیس،دیگه بخاطر جنسیت بچه طرف مهمونا نباید کادو بدن که ،کادو میمونه برای به دنیا آمدنش ،پذیرایی هم سالاد ماکارونی،کیک،شیرینی،میوه شربت

چرا بخاطر که پول جشن بگیری میخوای جشن بگیری اگه قصدت جشن تعیین جنسیت هست خودت و همسرت دوتایی بگیر اگه نه هدفت هدیه گرفتن هست اصلا رسم نیس برا جشن تعیین جنسیت هدیه بیارن برا بعد از زایمان هدیه میارن

و اینم بگم مامان و بابا نی نی می‌رقصند مهمونا شاباش میدن همین

سر امیرحسین
فقط خانواده های دو طرف بودیم کلا ۸ نفر بودیم
شام کتلت بود و ژله آبی رنگ

من دوست داشتم اما قبلی ک بگم دکتر جشن داریم همون ثانیه گفت گل دخترمون داره گوشاش رو‌میماله😅😅😅😅و این شد ک نگرفتیم ولی خیلی خوبه اگر واقعا جنسیت نفهمی ها


کادو سمت ما میگن چیا نیاز دارن هرکس هرچیش رو دوست داشت میاره شام و میوه و کیک هم میدیم

فقطم خانواده خودمون بودیم و خانواده شوهرش

من خواهرم ی جوری گرفت ک فقط چایی و شیرینی داد حتی میوه هم نداد 😂🤣

ما رسممونه جشن سیسمونی مفصل میگیریم کادو هم میارن ، من خودم جشن عصرونه گرفتم سه نوع میوه کاپ کیک ،شربت ، ژله و بستنی دادم نوع پذیرایی هر کی خودش میدونه ، جشن تعیین جنسیت هم تا حالا نرفتم ولی تو اینستا میبینم عصرونه میدن کادو هم میبرن

هرکی یه طور دوس داره بعضیا میگیرن بعضیا نه ولی هرچی که دلت میخواد انجام بدی انجام بده خاطراتش موندگاره به هر حال

کادو نمیارم عزیزم چون نمیدونن جنسیت چیه ک
میتونی عصرونه بگیری فقط جوونا و پدرمادر💃🏻💃🏻 😍

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من هفته یازدهم بارداری
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری