اینجور جشنا که دیگه حالت چشم روشنیه دیگه. هر مدل باشه زشته دست خالی بریم
هزینه هم نکرده باشه آدم عاقل وقتی مهمونی هم بره دست خالی نمیره
ما مهمونی دوستانههامونم الان دست خالی نمیریم بخاطر این شرایط بد اقتصادی. قبلش زنگ میزنیم میگیم ما فلان چیزو خریدیم شما زحنت نکشید، مثلا میوه، یا هله هوله، یا حتی شام
اینجوری کمتر به میزبان فشار میاد رفت و آمدا سر جاش میمونه
یا وقتی میخوایم تعداد بالا دور هم جمع بشیم قابلمه پارتی میگیریم با غذاهای معمولی مثل ماکارونی، سوسیس و الویه و ...
يه دسته ي گل با پول يا يه دسته گل شيك ارزشمند ميتوني ببري
من خودم باشم یه کادو معمولی میبرم حالا نه کادویی در حد کادو زایمان مثلا لباس میبرم اما الان همه خسیس شدن هزینه نمیکنن
میدیم چراندیم من حتی دورهمیم دست خالی نمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.