نه بابا فکر نکنم از وقتی بچه به دنیا میاد سایز دو استفاده بشه ، یک و صفر معمولا اندازست
من چون پسر اولم ۴ کیلو بدنیا اومد سایز دو گرفتم چند بسته، بعد خوندم و دیدم که قواره ی هانیز نسبتا بزرگتره بخاطر همین یه بسته ی بیست تایی سایز یک هم بعدا گرفتم محض اطمینان.
من هنوزم سایزصفرمیبندم فک نکنم 2بخوای
اگر زیر ۳کلیو صفر بگیر اگر ۳به بالا یک بگیر تا ۴/۵کیلو ساپورت میکنه
من مارک هانیز سایز ۱میبندم بااینکه بالای ۳کیلو هستش...اگه سایز۲ببندی نم پس میده..
سایز دو خیلی بزرگ میشه
سایز یک بگیر . اگر وزنش کمه صفر هم خوبه
احتمالا ولی چرا سایز دو گرفتی همه صفر و یک میگیرن من بچه ام ۳۱۰۰ بدنیا اومد ولی ریز بود جثه اش سایز یک گرفته بودم بزرگ بود رفتم صفر گرفتم
نه عزیزم به دنیا بیاد که دیگه ۲ نمیپوشه ۱ یا صفر باید بپوشه
ن یک بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.