۱۰ پاسخ

نه بابا فکر نکنم از وقتی بچه به دنیا میاد سایز دو استفاده بشه ، یک و صفر معمولا اندازست

من چون پسر اولم ۴ کیلو بدنیا اومد سایز دو گرفتم چند بسته، بعد خوندم و دیدم که قواره ی هانیز نسبتا بزرگتره بخاطر همین یه بسته ی بیست تایی سایز یک هم بعدا گرفتم محض اطمینان.

من هنوزم سایزصفرمیبندم فک نکنم 2بخوای

اگر زیر ۳کلیو صفر بگیر اگر ۳به بالا یک بگیر تا ۴/۵کیلو ساپورت میکنه

من مارک هانیز سایز ۱میبندم بااینکه بالای ۳کیلو هستش...اگه سایز۲ببندی نم پس میده..

سایز دو خیلی بزرگ میشه

سایز یک بگیر . اگر وزنش کمه صفر هم خوبه

احتمالا ولی چرا سایز دو گرفتی همه صفر و یک میگیرن من بچه ام ۳۱۰۰ بدنیا اومد ولی ریز بود جثه اش سایز یک گرفته بودم بزرگ بود رفتم صفر گرفتم

نه عزیزم به دنیا بیاد که دیگه ۲ نمیپوشه ۱ یا صفر باید بپوشه

ن یک بگیر

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وهشتم بارداری