۹ پاسخ

اصلا نمیزاره زیاد ببرم داخل

تصویر

منم دارم اصلا بدرد نمیخوره باید بری از اون بیمارستانیا بگیری از داروخانه

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش
شادی روح اموات براش قران. ختم کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا.یکیش چهارماهشه شیرخشکیه نمیتونم جایی کارکنم😔 قران میخونم
مبلغش هرچقددوسدارین وتوانتونه

منم چیکو دارم خیلی خوبه...اول بااسپری بینی بزن..بعد یک دقیقه بزن قشنک خالی میشه

من اول قطره بینی میریزم بینیشو ماساژ میدم بعد با پوار بینی خالی میکنم

باید مخاطش خیس باشه و نوک فینگیر روی خود مخاط قرار بگیره

سلام ابجوش ولرم باقطره چکان بریز تو بینی نصف قطره چکان هربینی یااا وازلین روی بینی چرب کن و سوراخ بینی بینی تخلیه میشه من همیشه همینکارمیکنم

برا منم نمیاره بچم جیغ میزنه

منم داشتم عایده نداشت اخر برفی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق👁️🤍 مامان فندق👁️🤍 ۱ سالگی