چکار کنیم😭😭😭
#فرزندپروری
#شیرخشک

۷ پاسخ

صلوات بفرست،آروم باش دختر میگذره انشالله این روز ها هم

عزیزدلم امشب ازتهه دلت خداروصدابزن جانم.ازهمه بلاهاش درامان نگه داره هممونو.بخیربگذره.بحق حضرت زهرا.به حق دلهای پاک به مابدهاهم رحم کنه

چیشده خانم

چیشده مگه

کانال خبر داری بفرستی

چی گفته مگه ؟

چیو.

سوال های مرتبط

مامان 👑امیر ارسلان👑 مامان 👑امیر ارسلان👑 ۵ سالگی