۳ پاسخ

خودشون میگن

تیتر بتا بده که عددشو برات بزنن .
هر ازمایشگاهی فرق میکنه میگن بالای ۲۰ یا ۲۵ یعنی بارداری

بسلامتی انشاالله با خبر خوش بیای..بالاتر از ۵۰ مثبته

سوال های مرتبط

مامان دیار🤎🧸 مامان دیار🤎🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماری و دیاکو مامان ماری و دیاکو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری