۴ پاسخ

من رو دخترم که کم غذا ترین بچه عالم هستی هست
یه تجربه جدید بدست آوردم شیرش کم کردم بعد دو تا سه روز به غذا افتاده
نسبت به قبل خیلی بهتر شده
امشب به همسرم میگفتم فکر کنم میخوام بمیرم چون همیشه آرزو داشتم تینا دهنش برای غذا باز کنه و هیچوقت فکر نمیکردم این روز ببینم

بچه من هنوز خوشش میاد از سرلاک
به نظرم خوبه بگیر

دختر من نخورد

سرلاک چیه خواهر خدا می‌دونه چیه داخلش سویق چهارمغز بگیر عالیه فرنی درست کن بریز داخلش خیلی مقویه تپل می‌کنه بچه رو...

سوال های مرتبط