کی این رفلاکس تموم میشه مس

۳ پاسخ

من الان دیگه تموم شده

من که پیر شدم قطره های آهن و آد هم برمیگردونه پوره میدم برمیگردونه هیچ راهی هم نیس جز صبرررر

تا یه سالگی

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا ۱۶ ماهگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱۷ ماهگی