۴ پاسخ

پسر منم اینجوری کمکی هم میدم خوب نشده شیر ببلاک ای ار هم میدم بهش ولی همونجوریه نمی‌دونم چیکار کنم هی هی بالا میاره

😭😭😭😭دقیقااااا حالم از رفلاکس و شیر نخوردن و درگیری سر شیر نخوردن و دارو بهم‌میخوره

من کمکی هم شروع کردم هنوز خوب نشوده من که روانی شودم از این رفلاکس

کمکی رو شروع کنی خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۱ سالگی
مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۱۶ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی