رفلاکس کی تموم میشه

تصویر
۷ پاسخ

شربتشو بده اینا به درد نمیخورن

ایشالله برا دختر من اخراشه🥹🥹🥹

دختر من شیش ماهگی خوب ضد

من شش ماهگی

من دخترم الان پنج روزه تو هشت ماهه ولی رفلاکس ش خوب نشده از پودرا دادم بهتر شد ولی بازم بالا میاره بعد هنوزم شیر خشک بیومیل آی آر میدم بهش

بعد شروع غذای کمکی و نشستن بچه معمولا بهتر میشه

میگن تا ۴ماهگی ولی بعضیا تا ۶ماهم هستش

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقم مامان فندوقم ۹ ماهگی