شربتشو بده اینا به درد نمیخورن
ایشالله برا دختر من اخراشه🥹🥹🥹
دختر من شیش ماهگی خوب ضد
من شش ماهگی
من دخترم الان پنج روزه تو هشت ماهه ولی رفلاکس ش خوب نشده از پودرا دادم بهتر شد ولی بازم بالا میاره بعد هنوزم شیر خشک بیومیل آی آر میدم بهش
بعد شروع غذای کمکی و نشستن بچه معمولا بهتر میشه
میگن تا ۴ماهگی ولی بعضیا تا ۶ماهم هستش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.