۱۰ پاسخ

ایخداا 😂😂😂😂😂

چقد خندیدم دمت گرم😂😂😍

والا الان بزرگه رو با بدبختی رو ‌پا خوابوندم، بعد کوچیکه رو خوابوندم رو پا ،قشنگ از پا چلاق شدم ،پریوم‌هستم،بچه های منم شیر به شیر هستن،کوچیکه ۷ماهشه

حالاچایی رو بده بهش خستگیش در بره🤣🤣

وای فک کردم میخوای داستان ترسناک تعریف کنی

😂😂😂 اومده خلوت مادر دختری

🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣

دیگه زحمت کشیده برید باهم مادر دختری چایی بخورید

🤣🤣🤣🤣😁😁😁
اومده چایی بخوره عزبزم

سوال های مرتبط