من دوتا بارداری داشتم هر دو پسر یکی حالت تهوع تا لحظه زایمان کاهش وزن زیاد اشتها اصلا نداشتم کمر درد زیاد زرنگ و تیز
این یکی شکم درد زیاد حالت تهوع اصلا ندارم تنبل شدم اشتهام زیاد نیست اما کمم نیست
من چیزی که نتیجه گرفتم از دوتا بارداریم علایم هیچ ربطی به جنسیت نداره
من چیزای شیرین دوست دارم بچم پسره
حالت تهوع تا ۳ماه اول داشتم
میلم ب ترشیه
تا هفته ۱۵تهوع شدید داشتم
بدنمپر لک شده ،صورتمجوش دارنشدع ولی میکن خیلی خوشگل میشی هم نشدم عادیم!
موهای بدنمزیاد شده عرقمبوی مردونهمیده
منم خیلی ویار داشتم خیلییییی ۳ماه اول ۳ کیلو وزن کردن بو غذا و هرچیزی که فکرشو کنی اذیتم میکرد شبا هم حالت تهوع شدید
من اصلا تهوع نداشتم وعاشق شوری بودم
اصلا تهوع نداشتم ؛ گردنم و روی سینم جوش میزنه ،؛ عاشق شیرینی جاتم
فعلا همیناس
من تعوه نداشتم فعالیتم زیاد بود سرحال شد دوست صاف و پر انرژی و بدون ویار
تهوع متوسط
میل به شوری و ترشی و گوشت قرمز
زیاد شدن موی بدن
شفاف شدن پوست مخصوصا صورت.
من اینجوریم حالا نمیدونم ربطی داره یا نه
علاقه ب چیزای ترش.. حتی آب و با آبلیمو مزه دار میکردم... تهوع کم... صورت پر جوش
میگم شب موقع خواب وقتی میخواید از این پهلو ب اون پهلو بشید میشینید بعد دباری دراز میکشی یا همون دراز کشیده جابه جا میشی
فکر نمیکنم ربطی داشته باشه
مثلا من شیرینی دوس دارم
سر پسر میگن مامان خوشگلمیشه من برعکسم
پهلو میاره.از شیرینی اوایلش بدش میاد
حالت خاصی نداره
علائم بستگی به خود مادر داره نه جنسیت بچه
تهوع کنم میل ب ترشی
تهوع زیاد مخصوصا شبا
علاقه به ترشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.