چه مادری بچه ش بربچ یه

۱۲ پاسخ

خدا رحم کنه❤️🥹

اره عرضی بود از اولش

سلام بریچ دربارداری چیه

بریچ باشه سزارین میشی؟؟

من هم بریچه

من

زایمان سزارین راحت اما از اون واکسنی که به پشت میزنن میترسم طبیعی بهتره

منم بریچ بود

مال منم دوماه اینطوریه بریچه نچرخید الان که میخوام برم سیرویس بهداشتی نمی تونم کارمو بکنم نمی تونم بشکینم

تکون میخوره

برای من از 26بریچ هنونچرخیده

سلام برای من عرضی هنوز نچرخید

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهشتم بارداری