عزیزم درخواست میدی
کیست نداری؟
حامله نیستی؟
من با این دو مورد این دردایی ک گفتی رو داشتم
منم رفتم امروز سنو بهم گفت کیست داری
ببین من حامله بودم این علائم رو داشتم یه بیبی چک بزار ببین چی میشه
شاید تنبلی تخمدان داری تخمکات ازادنمیشن برااونه درد داری عزیزم یکم هل و دارچین دم کن بخور ببین بهترمیشی
درد کمرت چجوریه؟
من کمردرد شدزد داشتم رفتم گفت دیسک کمر
این ماه بخاطر استرس ممکنه هورمونا بهم ریخته باشن تاریخ بیاد جلوتر هم امکانش هس
حامله نيستين؟ چون اوايل تو سونو مشخص نيس
من هروقت کار سنگین انجام بدم این مدلی میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.