۷ پاسخ

نه عزیزم

من فردا باید ببرمش انقدر استرس دارم

من بردم دقیقا دو روز جلوتر، گفت اگه یه روز بود شاید میزدیم دو روز اصن نمیزنیم ، نزد دیگه

زودتر نمیزنن

زودترنمیزنن

زودتر نمیزنن ولی دیر میزنن

ن عزیزم باید ۱۸ ماه تمام بشه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گوجه فرنگی🍅 مامان گوجه فرنگی🍅 ۲ سالگی