من که هنوز یازده ماهش نشده تا یه کاری نمیتونه انجام بده سری گریه میکنه یا یه کاری باب میلش نیس گریه میکنه
پسر من جیغ نمیکشه ولی یهو لباشو کج و کوله میکنه ی گریه الکی ولی منم اداشو در میارم یهو خودش ساکت میشه😂😂😂
پسر منم
البته داره دندون درمیاره از بالا خیلی گریه میکنه بی قراره
دختر من 😐🥹
منم احساس میکنم لجبازیش شروع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.