۵ پاسخ

من که هنوز یازده ماهش نشده تا یه کاری نمیتونه انجام بده سری گریه می‌کنه یا یه کاری باب میلش نیس گریه میکنه

پسر من جیغ نمیکشه ولی یهو لباشو کج و کوله میکنه ی گریه الکی ولی منم اداشو در میارم یهو خودش ساکت میشه😂😂😂

پسر منم
البته داره دندون درمیاره از بالا خیلی گریه میکنه بی قراره

دختر من 😐🥹

منم احساس می‌کنم لجبازیش شروع شده

سوال های مرتبط