۴۷ پاسخ

بیشعورن ولشون کن
خدا خیلی باید یه نفرو دوست داشته باشه ک بهش دختر بده
واقعا دخترا نور خونه آن

چقدر بی فرهنگ

🥴🥴🥴 مردم آدم نمیشن والا

بگو بعدی درکارنیست🤣

مغزهای زنگ زده😅

خاک عالم تو سرشون😒😒😒

وا چه فرقی داره فقط سالم باشه

بچه چندمه؟ منم پسر بود میگفتن بعدی انشالله دختر، به خاطر جنسیت نمیگن میگن که یعنی انشالله جفت شو داشته باشی

نمیدونم این ملت پسر برا چیشونه تخت سلطنت خالی میمونه یا گنج قارونشون دست بیگانه میفته😏

من جات بودم میگفتم پسر ارزونی شما من با دخترم کیف میکنم

بسکه بی شعورن.

وای دقیقا ، الان به من با اطمیییینان میگن بچت پسره من عاشق دخترم بچم دختر بشه مطمعنم ریکشن های بدی در انتظارمه

از بیشعوریشونه تو بدل نگیر بچه اولته؟

وااااای اگرم پسر بود میگفتن دختر چراغِ خونست مونسه ایشالا خدا بهت دختر بده دهم مردم هیچ وقت بسته نشد و نمیشه

والا من اطرافیانم اونقد بهم استرس دادن همه میگفتن باید دختر باشه ،میگفتن تا دختر دار نشی نگی مادر شدم ،کلی نذرو نیاز کردم تا دختر شد

و جالب اینجاست هم جنس خودمون بیشتر در این مورد میگن تا مردا

وا مگه بچه هم فرق میکنه ادم پاره تنه شو دوست داره حالا هر جنسی یا هر شکلی باشه بعدم بگو خدا رو جنسیتش دختر شده مثل شما خداکنه عقل کوته فکریش مثل شما نشه

امروز طبق آزمایش به شوهرم گفتم احتمالا پسره کلی پژمرده شد 😅
دختر رحمته،نعمته،همه چیه
خدا هرکی و دوست داشته باشه بهش دختر میده ❤️

ولی منی ک بچم پسر شد افسردگی گرفتم دختر داشتن نعمته 🥲

خب تو چی؟ تو جوابشونونمیدی ؟! اگه ندی خیلی ساده لوحی
و می‌زاری اینجوری باهات حرف بزنن دوبار که بزنی پشت دهنشون دفعه سوم از این حرفا نمی‌زنن حالا هرکی میخاد باشه باشه

مهم نباشه برات. دخترا ایقد شیرینن مهربون اولی بیا منتظری دومی.

والا من دوتا پسر دارم چی گفتن فکر میکنی. خود داداشم گفت چهارروز دیگه عروسا راهت نمیدن. مادرشوهرم گفت آرزوی دختر ب دلم موند و....‌ هرچی بیاری ی حرفی توشه خودت به بچت عشق بده همین

از بیشعوریشونه که تبعیض میزارن توجنسیت میگن فلانی روخدا دوست داشت فلان بچه رو داد ونمیدونم از این حرفا جفتشش نعمته

واقعا از زن ها تعجب میکنم با این حرف ب خودمونم توهین کردیم

انشالله که بچه سالم سلامت باشه دختر پسربودنش فرقی نداره هردو عزیزه برا پدرو مادر.

ولشون کن بابا از من میپرسیدن چیه میگفتم دختره
میگفتن عیب نداره دختر پسر فرقی نداره
بعضیا زیاد حرف میزنن

والا من اولی دختره هستش این یکی هم دختر خدارو هزار مرتبه شکر میکنم وانشاالله سالم باشه بعضی مردم بیشعور هستن و حسود

مردم مریضن

حسودن حسود

کی نسل این ادما منقرض میشه و میتونیم راحت زندگی کنیم 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
من هنوز زایمان نکردم منتظرن بعدی زیر نظر پزشک پسر بیارم😏😂

منم بچه اولم دختره برا همون کسی می‌پرسه میگه جنسیت چیه میگیم همونی که آرزوشو داشتیم شد خداروشکر دختره 🥰 اونام چیزی نمیگن البته دقیقا هم همینه واقعا آرزو داشتیم دخترم خواهر داشته باشه که شد خداروشکر

بمنم عموم میگف سن بالاها میگفتن لال میشدم . ولی خیلی گاون

شعور ندارن😒

چه بیشعوووور فقط سالم باشه همین

اونقد بدم میاد از اینا ک فک میکنن پسر تحفه ای چیزی هس انگار مثلا شوهراشون یا پسرای اطرافشون چ گلی ب سر زدن😐 واقعا میخوام وقتی همچین چیزی میگن خفه کنم🤦🏻‍♀️

مثلا مال ما که پسره چه گلی زدن به سرمون؟؟؟؟ عین خیالشونم نبود ملت حسودن فقط عشق بده به دخترت بقیه چه گوهین

من. بابام همیشه میگه خونه ای ک توش دختر نباشه اجاقش کوره

خاک توسرشون

وای ینی چی😐من ارزوم بود بچم دختر باشه ولی خدا صلاح ندید
اینقد بدم میاد بین دخترپسر فرق میزارن تازه دختر ک خیلی دلسوز تر از پسره چرا اینجوری میگن🤦‍♀️

به حرف کسی توجه نکن اتفاقا دختر خیلی هم خوبه

هنوزم یعنی هستن همچنین آدمایی واقعاااا چرا نسل اینا منقرض نمیشه خدایی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

مهم سلامتیه بچست، بچه هرچی باشه واسه پدرمادرش عزیزه، انشالله به سلامتی بغلش بگیری عزیزم😍
منم خانواده همسرم دختر نداشتن همش منتظر دختر بودن، همش ب همسرم میگفتم نکنه بچمون چون پسره دوسش نداشته باشن، میگفت مهم اینه ما دوتا عاشقشیم..
بیخیال هرکی ک اینجوری میگه، عشق پدر مادر واسه نی نیت کافیه😍

کوته فکرن

منم خیلیاشون اینطوری گفتن و میگن اینقدر بدم میااااااددد
کثافتا با این طرز فکرای تخمیشون

بیشعور زیاد پیدا میشه😒

انگار پسر و دختر چه فرقی داره. سالم و صالح باشه. بعضیا طوری میگن پسر پسر انگار سلطنتشون بی وارث مونده

چقدر عوضین بعضیا اگر من جای تو بودم بگو ایشالله که بدم خواهر مادرتو بکنه

سوال های مرتبط