خانما تو هفته من ۸کیلو اضافه وزن طبیعیه🙄

۱۴ پاسخ

من شیش کیلو کم کردم اصن اشتها ندارم

من امروز چک کردم دقیق ۸ کیلو بالا اومدم.
اهل شیرینی جات و اینا نیستم
هفته ای ۵ روز ورزش دارم و یک روز پیاده روی
شکم و سینه هام خیلی بزرگ شدن
نافم دیگه چیزی نمونده بزنه بیرون
قبلاها هم پریود میشدم ۳ کیلو وزنم بالا میرفت. انگار احتباس آب پیدا میکنم.
اما نگران نباش
فقط قندیجات نخور

تا 20 کیلو دکترم گفت با دکتر قبلیم تو بارداری بچه اولم ک تا 20 طبیعی هستش چون جفت رحم آب بدن ورم بخاطر همرموناس

وا خوبه ک من 12 اضافه کردم

خیلی اضافه کردی عزیزم ، من تا الان ۵ کیلو اضافه کردم

من تا الان ۵ ۶ کیلو اضاف شدم🥲

منم ۵ کیلو اضافه شدم چند روزی هست میگم کمتر غذا بخورم اما هی گشنم میشه نمیتونم نخورم خیلی دلم ضعف میکنه

نه خیلی اضافه کردی
در طول بارداری باید کلا ۱۳ کیلو اضافه کنی

منم ده کیلو تا الان اضافه کردم 🤦🏼‍♀️

من تا الان ١١ كيلو اضافه كردم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

من۳کیلو اضاف کردم

من تا الان پنج کیلو اضافه کردم

منم ۸.۹ کیلو اضافه کردم میرم دکتر چیزی نمیگه

بدن با بدن فرق میکنه،خیلی شیرینی جاتتو کنترل کن.من فقط۲کیلو چاق شدم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد