هر دکتری دور و برت هست حتی شده بهداشت بده برات بنویسه مشکلی نداره
اگه بیمه تون تامین هست برید داخل سایت ( تامین من) اونجا تمام نسخه هایی که ثبت کردن تا یکی دو ماه قبل هست
به نظرم اگه میتونی یه جوری ارتباط بگیر با دکترت دکترت دوباره بهت کد رهگیری بده اگر نه برو بهداشت برات مینویسه
برای بعضیا دکتر یه ازمایشی مینویسه ک چهار مرحله اس بعضیا سه تا،من خودم چهارتا بود برای همونه میگن باید دکتر بنویسع برات
نمیشه دکتر ک اینجا هست برم؟ دکترم دور
دکتر عمومی هم میتونه برات بنویسه مگه اینکه آزاد بخوای حساب کنی
هرچند زیاد نمیگیرن ازت وهمراه اون آزمایش خون و ادرارم هست فقط قند رو که چک نمیکنن
سلام عزیزم
آزمایش قند سه مرحله ( با گلوکوز) رو نمیتونن به درخواست شخصی انجام بدن.
قند دو ساعته رو میشه.
عزیزم اول باید دکتر ثبت کنه
از دوباره برو بگو دکتر کد رهگیری ثبت کنه خب
از دیشب هم ناشتام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.