به نظرم از تجربه قبلی خودم این اشتباهه ،، اولین هفته فقط بچه رو تو تایم دوساعتی حتی شب شیر میدن تا قندش نیفته بعدش شیر شب رو کامل قطع کن .هم بچه عادت میکنه هم خودت اذیت میشی .من و خواهرم شوهرم باهم زایمان کردیم اون بچه سومشو من اولیمو ..اون کلا آخر شب به بار شیر میداد و بچه با خودش میخوابید .وقتی مادرش بیدار میشد باز شیر میداد .من بدبخت به حرف بقیه همش شیر دادم .هم خودم بخاطر شیر زیاد میخوردم که قشنگ چاق شدم و هم بچه همش نصف شب دل درد داشت و عادت کرده بود الکی باید شیر میخورد و موقع از شیر باز کردنم اذیت میکرد .جالبه پسرم تپل بود ولی بچه خواهر شوهرم تپل ترم بود بس ربطی به شیر دادن و..نداشت.و روزا از طرفی بذار خودش گشنه بشه بعد بده .کلا کمتر از دو تا 3ساعت شیر دادن کاملا اشتباهه چون باعث رفلاکس و کولیک میشه ..
مال من کوکع رو دوساعت 😂😂
من تا دوماهگی بیدار میکردم
تو سن نی نی شما هر دو ساعت یکبار چون هنوز کوچولوعه
وقتی بزرگتر شد هر وقت خودش خواست
۲ الی ۳ ساعت اگ بیدار نشد بعد بیدارش کن ،معمولا خودشون بیدار میشن
اون بیدار کردن فقط برای ده روز اوله الان بزارین بخوابه هر چقدر که میخواد
هیچی خودش بیدار میشه میدم
نه میزارم خودش بیدار میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.