ناامیدی داره خفم می‌کنه💔

۵ پاسخ

منم خسته شدم از ناامیدی تنهایی
بار همه چی زندگی. بدوش بکشم بدم میاد از این دنیا چقد مرگ خوبه خوشبحالشون ک مردن بخدا سعادت میخادکاش منم سعادتشو داشتم

چرا دکتر نمیری

منم تو اوج نا امیدی ،باردار شدم
به وقت و زمان درستش قسمتت میشه🌺

منم🙃

چرا ناامیدی ؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری