منم خسته شدم از ناامیدی تنهایی
بار همه چی زندگی. بدوش بکشم بدم میاد از این دنیا چقد مرگ خوبه خوشبحالشون ک مردن بخدا سعادت میخادکاش منم سعادتشو داشتم
چرا دکتر نمیری
منم تو اوج نا امیدی ،باردار شدم
به وقت و زمان درستش قسمتت میشه🌺
منم🙃
چرا ناامیدی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.