۱۴ پاسخ

خیلی خوبه سیب گلابی موز

آره خیلی خوبه سیب و گلابی و موز

من دارم خیلی راضیم
موز
سیب
انبه
انار
لیمو شیرین

خیلی خوبه و دختر من همه چیو میزارع دهنش جز این

من دارم خوبه سیب موز گلابی همه چی میزارم

هندونه سیب و گلابی پخته موز

آره من موز سیب هویچ می‌زارم

پرتقال موز سیب

من به دخترم میدم اولش خیلی شیک و با کلاس میخوره تا ازش دور میشم پستونک و باز میکنه میوه ها رو به همه جا خودش میماله😂😂😂

اره
همه ميوه ايي ميشه گذاشت
سيب موز گلابي بزرگتر بشن ميوه هاي بيشتر

خیلی کاربردیه
من‌ سیب میذارم اکثرا

خيلي خوبه ديگه مطمعني تيكه بزرگ نميكنه تو گلوش بمونه من موز سيب و خرما پوست و هستشو ميگيرم ميذارم داخلش ميخوره

اره خیلی خوبه من موز می‌زارم
گلابی می‌زارم و‌سیب

اره عالیه من همه چی میزارم
مخصوصاً کلابی

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی