یعنی تا موقعه زایمان باید همینجوری درد بکشیم
هیچ دارویی هم بهم نداد
ای خدا نگو ک داغونم دکتر میگه پادرد طبیعیه بعد زایمان خوب میشی😳🥴
اره من خیلی داستم پادرد و هی ماساژ میدادم
من ک استخون رونم شب تا صب درد میکنه
منم دارم منزیم و کلسیم میخورم
اره طبیعی هست به دکترت بگو قرص منیزیوم بده بهت خیلی خوبه
نمیدونم ولی منم درد ساق پا دارم🥲 خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.