سلام مامانا درد پا و ران در هفته من طبیعیه یان

۸ پاسخ

یعنی تا موقعه زایمان باید همینجوری درد بکشیم

هیچ دارویی هم بهم نداد

ای خدا نگو ک داغونم دکتر میگه پادرد طبیعیه بعد زایمان خوب میشی😳🥴

اره من خیلی داستم پادرد و هی ماساژ میدادم

من ک استخون رونم شب تا صب درد میکنه

منم دارم منزیم و کلسیم میخورم

اره طبیعی هست به دکترت بگو قرص منیزیوم بده بهت خیلی خوبه

نمی‌دونم ولی منم درد ساق پا دارم🥲 خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم مامان سلین خانم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد