۸ پاسخ

یا باید ببری حموم وا بشه
یا هم بخور روشن کنی

مال رفلاکس

قطره بریز برای نوزاد کوچولو قطره بهتره،دماغش بازه سینش خرخر میکنه حتما فکرمیکنی دماغشه یکم جاشو گرم کن شیرزیادبده بهتر میشه ابعد اینکه حمامتون بخار داره یکم ببر اونجا نگهش دار مواظب باش

اسپری سدیم کلراید و فین گیر

بخور سرد بذار تو اتاقش

سه روز عادی نیست
اصولا باید یساعت بعد اون کارا باز شه بینیش
دکتر نمیبری شاید خدای نکرده مریض شذه باشه؟
مدفوعش سبز نیست؟

بهتر به جای اسپری برای نوزاد از قطره سدیم کلراید استفاده کنی

سرما نخورده خدای نکرده؟

سوال های مرتبط